Panaszbejelentés menete
Etikai kódexünket úgy alakítottuk ki, hogy széles körű keretet biztosítson a megfelelő etikai döntések meghozatalához. Azonban minden helyzet lefedése lehetetlen, ezért azt javasoljuk, hogy minden problémát jelezzen, és kérjen tanácsot, ha nem biztos abban, mit is kell tennie. Mindenekelőtt konzultáljon a menedzserével/főnökével, vagy beszéljen valakivel a HR osztályról. Ha továbbra sem tudja, hogy egy adott helyzetben mit is kell tennie, vagy ha úgy gondolja, hogy valaki úgy sértette meg a szabályzatot, amit bizalmasan kell kivizsgálni, akkor vegye fel a kapcsolatot a FORRÓ DRÓT-tal.
Milyen problémákat érdemes jelenteni:
A cég vagyonának nem rendeltetésszerű használata
A cég alkalmazottja részvételével történő lopás, vesztegetés vagy bármilyen más pénzbeli vagy anyagi ösztönzés vagy csalás
Hatalommal való visszaélés, diszkrimináció, megfélemlítés, zaklatás vagy az emberi jogok megsértése
A jelen Kódex hatálya alá tartozó egyéb etikai vétség, valamilyen helyi előírás sérelme vagy a vállalati szabványok megsértése.
A hátrányos válaszintézkedések tiltása
A TECHNONICOL arra ösztönzi alkalmazottait, hogy szóljanak hozzá a jelen Szabályzathoz, mondják el az azzal kapcsolatos őszinte aggályaikat vagy tegyék fel kérdéseiket. A Cég semmiféle hátrányos megkülönböztetést nem tűr el azon alkalmazottaival szemben, akik becsületesen és tisztességesen panaszt nyújtanak be vagy jelzik a problémákat.
Az email-cím megadásával automatikusan elfogadja az adatkezelési szabályzatot