Reklamálás
Amennyiben egy termék vagy szolgáltatás minőségével kapcsolatosan panasza van, akkor az alábbi űrlapot töltheti ki. Ügyeljen a kapcsolat mező kitöltésének helyességére, mert a választ az abban megadott email címre küldjük. Ha egy héten belül sem kap választ, akkor kérjük, hogy emailben vegye fel velünk a kapcsolatot. info@technonicol.eu
  • Termék-reklamáció
  • Szervizre és ügyfélszolgálatra vonatkozó panasz
Önre vonatkozó Információ
Termék-információ
Kérjük, hogy a lehető legrészletesebben töltse ki az űrlapot. Feltétlenül csatolja a számlát, továbbá a birtokában lévő egyéb okmányokat vagy fényképeket. Az adatok teljes köre segítséget nyújt számunkra abban, hogy részletesebben feltárjuk a problémát.
Válasszon ki egy terméket
Csatolja a vásárlási bizonylatot
Csatolja a vásárlási bizonylatokat, a hibáról készített fényképeket, a jótállási jegyet.
Önre vonatkozó Információ
Csatolja a vásárlási bizonylatot
Csatolja a vásárlási bizonylatokat, a hibáról készített fényképeket, a jótállási jegyet.